Opr.Dr.

Mahmut Nuri Karatoprak

Plastik rekonstrüktif ve estetik cerrahi

Randevu Hattı: 0 850... numarayı göster

Opr. dr. Mahmut Nuri Karatoprak İzmit Seka Devlet hastanesinde hizmet vemektedir. daha fazla

Adresler

Hizmetler

daha fazla

Hakkımda

Hasta görüşleri

Görüş ekle
  • çok memnunum

    Bir hafta önce Sn. Mahmut hocamızın uğurlu ellerine teslim ettim burnumu :)) herkes gibi benim de tereddütlerim oldu , Yorumlara ve övgülere güvenip gittim ve iyi ki de gittim. Şu an sonuçtan son derece memnunum ve burnum çok doğal duruyor.çevremden çok güzel tepkiler aldım . Sizden biri gibi rahatlıkla kasılmadan konuşabiliyorsunuz ve ilgisi de cabası.İşini çok ince yapıyor ve çok çok başarılı . ALLAH sizin gibi doktorları başımızdan eksik etmesin. Emeginize ve yüreğinize sağlık Hocam.

  • çok memnunum

    yıllardır burnum ile alakalı sıkıntı çekiyordun nefes alamıyordum bunu yanı sıra burnumda görüntü bozuklugu vardı fakat ameliyat olmaya korkuyordum tavsiye üzerine mahmut nuri karatopraga gittim ve iyiki gitmişim inanılmaz nir güven verdi ve hiç düşünmeden ameliyat olmayı kabul ettim hiç kötü düşüncem olmadı aceba sorusu oluşmadı bile şuan çpk hüzel bir buruna sahibim orjınal gibi oldu burnum ve ameliyat sonrası hiçbir şekilde agrı sızı dahi duymadım burun ameliyatı çok zor derlerdi kesinlikle degil iyi varsın hocam iyiki sana ameliyat olmuşum ellerine saglık herkesede kesinlikle tavsiye ediyorum hiç tereddutsuz guvenebilirsiniz herşeyi ile mükemmel bir dr ilgi anlayış anlatma tarzı ÇOK SAOL HOCAM

  • çok memnunum

    Bir burun ameliyatı olabilmek için 2 sene doktor aradım niye derseniz burnum zikzaktı bir türlü net güvence veremiyorlardı burnumun bir tarafı tıklalıydı sadece nefesin düzelir burnunun şekli düzelmez diyorlardı vede çökme ihtimali olabilirdi ama Mahmut Nuri hocam sağ olsun o mucize parmaklarıyla dokundu ameliyatım çok iyi geçti nefes problemim ortadan kalktı ve şeklide dümdüz oldu. Mahmut Nuri Karatoprak isminden şaşmayın ve sizde mutlu vede sağlıklı bir güzelliğe kavuşun

  • çok memnunum

    En iyi hekim sitesine çok teşekkürler imi sunuyorum. Bir çok cerrah lara gittim.Sonunda bu sitedeki olumlu yorumları okuyup Mahmut hocamızın yanında buldum kendimi diğer doktorlardan çok farklı mütevazi kısacası anlatmak istediklerimi arkadaşlar sitede paylaşmış aynen öyle benim içimden geçen duygu ve düşünceler paylaşılmış tek diyeceğim sıkıntı sı olan gönül rahatlığı ve gözü kapalı mahmut beyin yanın da bulsunlar kendilerini.burun ameliyatım çok başarılı geçti ve sonuç harika beğeniler beni mus mutlu ediyoooo ne kadar teşekkür lerimi sunsam azdır.

  • çok memnunum

    Meme kucuklugu sıkayetı ıle yıllardır guvenebılecegım bır doktor arıyordum yıllardır. Bı cok doktorla konustum. Bı turlu anlayamadıgım bı sekılde kafamda hep soru ısaretı ıle ayrıldım yanlarından cogu kez. Internetten ve cevremden bu problemle ılgılı bılgı toplamaya calısırken adı gozume takıldı. Bu sehıre gelmesı henuz bır yıl olmustu kı onlarca yorum almıs olann bu doktorun hakkında okudugum yorumlar daha kendını gormeden bır guven olusturdu.. yanına gıdıp konustugumda ıse farklı bı uslubu vardı. Bızler doktorlara muhtacız. Ama dıger gıttıklerım sankı bana muhtacmıs gıbı bır ıkna cabası ıcındeydıler ve belkı benı bu itti onlardan. Odasına gıttım gayet net bı sekılde ılk olarak amelıyatın olumsuz taraflarından bahsettı. Bozulan ruh saglıgımla bu olumsuzluklar arasında secım yapmalısın dedı. Kararı verırsen yapabıleceklerımızı yapabılırız ve asla bır garantı vermedı. Estetık mudahalalerde hasta memnunıyet garantısı olmaz dedı.. bu laf cok hosuma gıttı. Benım sana ıyı ıs cıkarmam benım ıyı oldugum anlamı tasımadıgı gıbı kotu ıs cıkarmam benı kotu yapmaz dedı. Neyse tavrına tav oldum dıyebılırım. Karar verdım ve amelıyat oldum. 4 ay gectı. Olabılecek en mutlu durumdayım. Ve hala gıttıgımde mutevazı bı sekılde tesekkurlerımı kıbarca karsılıyor. Tesekkurler hocam... cok tesekkurler.. Hastan. Ş.DUYGU G.....

  • çok memnunum

    Merhaba ben de Mahmut Bey'e 8 Temmuz da burnumdan ameliyat oldum. Ben de buradaki olumlu yorumlara güvenerek gittim. Başta ne dediğini zor anladım doktor bey biraz hızlı konuşuyor ama ikinci muayeneden sonra çözdüm :) Fazla uzatmıyayım doktor bey gerçekten tam bir profesyonel ve eli çok hafif buna inanın :) Hiç ağrı sızı çekmedim diyemem burnunuz yeniden şekilleniyor illa ki ağrılar var ama uzun süreli değil ve sonucu gördüğünüzde değer dedirtiyor.. Benm de burnum çok güzel oldu, tüm problemler çözüldü.. Emeğine, eline sağlık Mahmut Beyin. Ona herşey helal ve hakkı bence.. Hayatında tüm güzellikler onu bulsun inş. Bütün övgüleri hakkediyor, Başarılar hocam. Darısı diğer arkadaşlarımın başına..

  • çok memnunum

    Burnumdan nefes almakta güçlük çekiyordum ve Şekil bozukluğu vardı bu konu üzerine uzun zaman doktor araştırdım gerek çevremdeki insanların tavsiyeleri gerekse internette yaptığım araştırmalar sonucunda Mahmut Nuri beye muayene olmaya karar verdim Başlarda ameliyat konusunda tereddütlerim vardı fakat Mahmut Nuri beyin hastalarıyla olan iletişimi ve işine olan hassasiyeti tüm kaygılarımı ortadan kaldırdı yaklaşık 1.5 ay önce ameliyat oldum başarılı geçen bir operasyon sonucunda nefes alma problemim ortadan kalktı ve burnum estetik bir görüntüye sahip oldu göstermiş olduğu özveri , ilgi ve profesyonellikten ötürü kendisine sonsuz teşekkürler

  • çok memnunum

    Kendisine sadece bilgi almak için gelmiştim ama ilk görüşmede bana verdiği güven ve ilgi sayesinde o gün ameliyat olmaya karar verdim doktor doktor gezmek istemiyorsaniz mutlaka ilk ugrayacaginiz kişi olmalı :) şu an 4 ay oldu ameliyat olalı kesinlikle kendisini tercih ettiğim için hiç pismanlik duymadım aksine kendisine ameliyat olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum :) hersey için çok teşekkürler hala devam eden ilginiz ve güler yuzlulugunuz de dahil :) Cansu

  • çok memnunum

    Deviasyon nedeniyle yıllar geçtikçe nefes almak benim için daha zorlaşmıştı. Spor yaparken, merdiven çıkarken, uyurken, kısacası günlük aktivitelerim bile zorluyordu. Nefes alamamaya bağlı sık sık burnumu çekmeye başladım ve derin nefes almaya çalıştıkça çarpıntım, baş dönmelerim oluyordu. Biraz araştırma yapıp, sadece Mahmut Nuri Karatoprak ile görüşmeye gittim. Ve görüşmeden sonra içimde en ufak bir tereddüt yaşamadan ameliyat olmaya karar verdim. Ameliyat olalı bir ay oldu ve ameliyatıma bağlı ne morluk, ne şişlik ne de başka bir sorun yaşamadım. Hastalarına karşı ilgili olan tavırları sayesinde psikolojik bir rahatlama yaşıyorsunuz. Eline emeğine sağlık diyerek doktoruma tekrar teşekkür ediyorum. Nefes almak güzel şey :)

  • çok memnunum

    Hayatimda karsima cikmis cikabilecek en büyük sansti mahmut hocamin karsima cikmasi bu sitede ki yorumlari okuyup kendimi yaninda buldum gider gitmez amelyat gununu kararlastirdik ve amelyatimi oldum sorunsuz bir amelyat sonrasi donem gecirdim zerre agrim olmadi cok dogru bir tercih yapmisim kendisine guvenerek yillardir sorun yasadigim ozguvenimi kaybetmeme sebep olan burnumu o sihirli parmaklariyla muhtesem bir buruna donusturdu hem ilgisi hem kisiligi hem profosyonelligiyle kendisine hayran birakti birkez daha anladim ki gittigim onca plastik cerrahtan sonra herkes doktor olabiliyormus ama herkes gercek bir cerrah olamiyormus tesekkurler hocam iyi ki varsiniz

  • çok memnunum

    Jinekomasti rahatsızlığından dolayı psikolojik olarak çok çekmiştim taaki Mahmut beyi tanıyana kadar..Hocam alanınızda teksiniz ben böyle profesyonellik görmedim. Hiç ağrım yok hatta araba bile kullanıyorum çok teşekkürler hocam :)

  • çok memnunum

    Sayın doktorum Mahmut Nuri Karatoprak, öncelikle onu tanıdığım için çok mutluyum.Bir zamanlar geçirmiş olduğum başarısız burun ameliyatı sonucu oldukça bozulmuş olan burnum için ona ilk gittiğimde hem kararsız hem de korkuluydum; ancak kendisi yapacağı ameliyat konusunda detaylı bir şekilde bilgilendirdi ve ilgisinden çok memnun kaldım.Sonuç olarak 1 ay önce burun ameliyatımı yaptı.MNK estetik sihirli parmaklar bana da dokundu sonuç mükemmel oldu kendimi acayip iyi hissediyorum.Sevgili hocamın ellerine sağlık diyorum ve başarılarının devamını diliyorum.Ben kesinlikle tavsiye ediyorum.Sonsuz teşekkürler...

  • çok memnunum

    Dr.Mahmut Nuri Karatoprak beni yıllardır rahatsız olduğum bu görüntüden kurtardiginiz için size çok teşekkür ederim..Samimi davranislariniz bütün ameliyat korkularımı kolay atlatmami sağladı eğer biri abdominoplasti ameliyatı olmak isterse gözü kapalı size gelmeli..hastan Hayriye Tamer

  • kararsızım

    yorumlardan memnun kaldım şimdiden güven verdi inşallah en kısa. Zamanda görüşmeye gidicemm hayırlısı olur inşallah.

  • çok memnunum

    Dr. Mahmut Nuri Karatoprak'ın samimi ve güven veren yaklaşımı ameliyatla ilgili korkularımı yenmeme yardım etti. Kendimi çok şanslı hissediyorum. Bu kadar zaman cesaret edemediğim burun estetik ameliyatını çok güzel geçirdim.Alanına hakim olmasının yanında ;hasta psikolojisinden anlayan samimi ve içten tanıdığım en iyi doktorlardan biridir. İlk günden itibaren çok nazik,ilgili ve samimi davranan bir doktora sahip olduğum için çok şanslıyım. Burnum harika oldu ve kimse ameliyat olduğumu anlamıyor....Dr. M. Nuri hocam oldukça doğal ve yüz hatlarıma uygun bir burun yaptı. Gerek ameliyat öncesi gerek ameliyat sonrası kafamda hiçbir soru işareti kalmasına da izin vermedi, daha ben sormadan tüm açıklamaları detaylarıyla yaptı ve süreci yakından takip etti. Nefes almam da hiçbir problemim kalmadı.Ameliyat olmayı düşünen herkese Dr. Mahmut Nuri bey ile görüşmelerini kesinlikle tavsiye ediyorum. Umarım herkesin benim gibi doğal ve güzel bir buruna sahip olma şansı olur. Eğer M. Nuri beye ameliyat olursanız işi şansa bırakmıyorsunuz demektir. Ben doktorumun ilgisine ve el becerisine hayran kaldım. Kendisiyle görüştüğünüz de burada yazılanların ne kadar az kaldığını göreceksiniz.Hayatıma kattığı güzellikler için kendisine çok teşekkür eder başarılarının devamını dilerim...

  • çok memnunum

    Bi doktor düşünün. Gerek Hal hareketleri gerek konuşmasıyla sizin aklınızda şüphe bırakmıyacak vaziyette. Konuştu anlattı ben söylemeden şunlar şunlar gerek dedi. Şaşırdım. Ameliyatta güldüren tavırlarıyla sakinleştiren bir doktor. Ameliyat öncesi ve sonrası ilgisi, işindeki ustalığı, , herşeyiyle mükemmel bir doktor. Her ne kdr tereddüt etsemde burnuma aşık oldum. Ellerinize sağlık. Herşey için teşekkür ederim doktorcum

  • çok memnunum

    yıllardır sırt ağrılarımdan kurtulmak istedim fakat bana cesaret verecek bir hekim olmalı derken araştırdım ve DR.Mahmut Nuri KARATOPRAK'ğın hasta memnuniyeti dikkatimi çekti. Tanışmak istedim biraz hızlı konuştuğundan ilk önce anlamakta zorluk çektim fakat samimi olması, verdiği güven ve cesaret karşısında hiç düşünmeden aradığım Dr. işte bu dedim. Göğüs küçültme ameliyatlarında başarılarını duymuştum ve yaşadımda şuan kendimi çok iyi hissediyorum çok teşekkürler M.N.K Sihirli parmaklar mucize yarattı iyi ki varsınız hocam :)

  • çok memnunum

    Sihirli parmaklar bana da dokundu ve sonuc tek kelımeyle mukemmel.Ameliyat olmaya karar verdıgım de kapısını caldıgım ılk ve tek cerrahtı.Saglıklı, dogal ve kusursuz bır burna sahıp oldum.İlgisi, dogallıgı,kendıne guvenı ve yetenegının tartısılmazlıgıyla alanında en ıyısı M.Nuri KARATOPRAK dıyebilirim.Size rastaldıgım ıcın kendımı cok sanslı hıssedıyorum.Her sey ıcın tesekkurler..

  • çok memnunum

    Mahmut Nuri Karatoprak gerçekten harika bi doktor amaliyat olmadan çok düşünmüştüm zor karar verdim ama sonrasında anladımki doğru doktorda amaliyat olmuştum kendisini çok tebrik ediyorum çok başarılı aynı zamanda eli çok hafif yeni burnum harika oldu sonsuz teşekkürler başarılarınız devamını dilerimmm.......

  • çok memnunum

    geçtigimiz pazar günü sol el yuzuk parmagım arabada bir yere sıkıştı ve kopma derecesine geldi. sayın mahmut nuri bey bana mudahelede bulundu. şu ana kadar yaptığı tedaviler olumlu geçti. pansuman sırasında parmagımı gördüm toplanamaz dediğim parmak toparlanıyor. parmagım belki eskisi gibi olamayabilir . yapılan tedavi için teşekkür ederim..

  • çok memnunum

    Anadolu insanını herzaman çok severim.Mahmut nuri hocam da Anadolu insanının mazlum sade içten duyarlılığı samimi davranışları ile doktor-hasta ilişkisinin en güzel örneği.Benim için sorun teşkil eden bazı hususları uzun zamandır düşündüğüm halde bir türlü karar veremediğim dönemde onun içtenlikle güven vermesi sonucu hallettik.Teşekkürler hocam iyiki varsınız.iyiki sizi tanımışım.Sonsuz şükranlar.

  • çok memnunum

    iğne bıle olamayan ben, şaka ıle karısık elımdekı adını bıle kendınden ogrendıgım dupuytren kontrakturu hastalıgı sıkayetı ıle başvurdum kendıne... üç gün sonraya gun verdı. amelıyatı uyutmadan bır ıgne ıle elımı uyusturarak yaptı. benım ıcın buyuk problem olan bu rahatsızlıktan bu kadar cabuk kurtulacagımı tahmın edemezdım.... ınternette arama yaparken bu sıteyı gorup yorum yapmadan edemedım tesekkurler mahmut nuri kardeşim...

  • çok memnunum

    Merhabalar ben 2010 yılında Kocaelini'nin en büyük devlet hastanesinde profösör ünvanı taşıyan bir doktor tarafından burnumdan ameliyat oldum... Sonuç ; hayal kırıklığı yaşadım, hem sağlık hem estetik.Tekrar ameliyat olmalıydım.Bu defa özel hastane ve iyi bir doktor araştırıyordum bir daha hiç bir devlet hastanesinde ameliyat olmayacaktım.Taa ki ;kuzenim Mardin'den gelip araştırıp Seka Devlet Hastanesinde Mahmut Nuri Karatoprak!a bulup ona ameliyat olmak istediğini ve benim refakatçısı olmamı isteyinceye kadar.. Kuzenim taburcu olana kadar yanındaydım bu sayede doktoru çok iyi gözlemleyebildim.Samimi söylüyorum; hiç bir devlet hastanesinde bu kadar özveriyle çalışan, hastasına ilgiyle sahip çıkan,empati kurabilen,hastasını çok iyi anlayan böyle bir doktor daha görmedim.Hayran kaldım hekimliğine ve mütevazi kişiliğine Mart 7 2014, ameliyat oldum çok memnun kaldım.Ailecek doktorumuz bu alanda herkese önerebileceğim tek isim ; MAHMUT NURİ KARATOPRAK... Benim için bir şanstı dilerim bu şansı herkes yakalar çok teşekkür ediyorum,her şey için Allah yolunu açık etsin. Türkkiye'de ve dünyada her şey dilediğince olsun..Sevgilerimle Hastan LEYLA YILMAZ

  • çok memnunum

    sevgili hocam bana yapmış olduğunuz burun ameliyatından sonra kendime özgüvenim geldi sana ne kadar teşekkür etsem azdır başarılarınızın daim olmasını dılerım doktorluğunuzun yanı sıra kişiliğiniz zaten on numara cok cooookkkkkk ama cooookkkkkkkkk memnun kaldım herkezede sizi tavsıye ediyorum iyiki sizinle tanışmışım hiç pişman olmadım cok memnun kaldım sevgilerimle saygılarımla mahmut hocam :))

  • çok memnunum

    kafamda birsürü soru işaretiye gittim devlet hastanesinde nasıl olur diye, ama sıcak samimi tavrı ile bütün ardı arkası kesilmeyen sorularımı cevapladı. sonuç altı ay önce olduğum burun ameliyatımdan sonra çok mutluyum, hem nefes alabiliyorum hemde güzel oldu burnum

  • çok memnunum

    Sayın doktorum size çok teşekkürlerimi sunuyor. Siz benim her sabah işe giderken kulaklarımı kapatmak için ne kadar uğraştığımı bilemezsiniz artık saçlarımı toplayabiliyorum çooooookkk mutluyummm .İzmitte sizi tek geçerimm siz büyük bir doktorsunuz

  • çok memnunum

    Nerden başlasam bilemiyorum kocaelide bulunması çok zor bir doktor o kadar hastane gezdim özel olsun devlet olsun MAHMUT NURİ KARATOPRAK hocam gibisini bulamadım. Benim burnumda hem kemik vardı hem kırık ikisi bi arada oldum şuan çok rahatım ne kadar teşekkür etsem az Kocaelide bulunması çok zor birisi kesinlikle kaçırmayın şiddetle ve hiddetle tavsiye ediyorum gözünüz kapalı güvenebilirsiniz .Sihirli parmaklar uzağınızda değil yanıbaşınızda!!!

  • çok memnunum

    mahmut bey, teşhis ve tedavi için kesinlikle en iyi seçim. 3 ay önce kendisine ameliyat oldum ve mahmut Bey gibi kaliteli, güler yüzlü bir hekimle tanıştığım için kendimi şanslı hissediyorum. Yenilikleri takip eden dünyanın başka ülkelerinde isminden söz etirecek süper bir hekim. Başarılarının devamını diliyor ve kendisine teşekkür ediyorum :)

  • çok memnunum

    Benim doktorum diye sahipleneceğiniz cerrahlardan birisidir o..! Aslında bir sanatçıdır, belki de o yüzdendir dokulara olan hassasiyeti ve bir nakış gibi dokuması. 20 sene kafamda gezen tilkileri kovalayan avcı demek te belki doğru olur, her ne kadar bilmece gibi konuşsamda gerçekten korkmadan onun ellerine kendinizi teslim edebilirsiniz. Doğumdan sonra oluşan karnımdaki deri fazlalığından beni kurtardığı ve hayalimi gerçekleştirdiği için ona müteşekkirim. ilk randevunun haftasına ameliyat edilip 10 gün sonra da Hollanda ya uçan mutlu bir kadınım. Eeee tabi bununla kalmayacağız doktor beycim, yine yanınıza uçarak geleceğiz...dnzce tebessümle

  • çok memnunum

    Yıllarca bosuna beklemişim,boşuna endişelenmişim! Her bayanın mükemmel olmasını istediği bölgeleri vardır ki bu insanın hayatını inanılmaz etkiler. Ben de de takıntı halini alan bu durum için abartısız onlarca hekim gezdim, hergün tv de olanlara bile gittim.Ama hiç biri beklediğim istediğim cevabı ve güveni veremedi.Hep kaçamak cevaplar ve belisizlik.Oysaki bizim beklediğimiz hekimin kendine gùveni ve işine verdiği önem.Ben sağlık personeliyim, işe bakış açım çok farklı. Benim için önemli olan hekimin cerrahisinin ne kadar iyi olduğu ve iyileşme süreci. Herkes kendini över ama Dr.M.Nuri KARATOPRAKın hiç böyle bir derdi yok ki zaten cerrahisi mükemmel!Herşeyi bilmek isteyen ben bile hiç sorgusuz sualsiz teslim oldum ellerine ve gördüğüm sonuç tek kelimeyle MUCİZE! Tahmin bile edilemeyecek kadar güzel ve kusursuz bir sonuçla uyandım.Keşke daha önce tanısaymışım da daha önce yaşasaymışım bu muhteşemliği!Bu yeteneği anlatmaya ne kelimeler ne kağıtlar yetmez.BİR SAĞLIKÇI VE BİR HASTA OLARAK GÖRDÜĞÜM İLGİDEN, SONUÇTAN İNANILMAZ MUTLUYUM. SONSUZ TEŞEKKÜRLER M.NURİ KARATOPRAK.VE TÜM HASTALARA TAVSİYEM; AMELİYATA KARAR VERMEDEN ÖNCE MUTLAKA KAPISINI ÇALIN Kİ ASLA PİŞMAN OLMAZSINIZ... TAM BİR SANATÇI DR.M.NURİ KARATOPRAK TEŞEKKÜRLER...

Hasta soruları

Soru sorun

Sorunuz (isminiz gözükmeden) doktorun profilinde yayınlanacak