Buradasınız: 
Klinikler
Kardiyolog
Kardiyolog Trabzon
Trabzon Ahi Evren Göğüs Kalp Ve Damar Cerrahisi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

Trabzon Ahi Evren Göğüs Kalp Ve Damar Cerrahisi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

Kardiyolog, Kalp ve damar cerrahı, Anesteziyoloji ve reanimasyon uzmanı, Göğüs hastalıkları doktoru, Ağız ve diş sağlığı, Göğüs cerrahı, Enfeksiyon hastalıkları uzmanı, İç hastalıkları uzmanı, Ağız diş ve çene cerrahı, Radyolog daha fazla

Bilgileri düzenle Randevu al

Kuruluştaki doktorlar

Hakkımızda

Tıbbi tesis tipi

Adres bilgisi

Bu klinikteki doktorlar hakkındaki görüşler

  • Süheyla Doğan

    Kalp Ve Damar Cerrahisi, Opr.Dr.

  • Tayyar Gökdeniz

    Kardiyoloji, Uzm.Dr.

    • çok memnunum

      ritim bozukluğu olan hastamın karadeniz bölgesinde yapan tek hekim cesareti bilgisi ve samimiyeti ile güven veriyo en iyi hekim olmayı hakeden doktor

  • Sefer Usta

    Kalp Ve Damar Cerrahisi, Opr.Dr.

    • çok memnunum

      hocam aileden biri gibisiniz ve işinizi biliyorsunuz.Canımı hiç tereddüt etmeden size emanet ettim.sizde farklı bir şey var

    • memnunum

      doktorumuza müracaat etikkten sonra gösterdiği yakın ilgi ve güleryüzden dolayı teşekkür ediyorum. tedavimin yarısı zaten buydu. anestezi konusundaki sıkıntımı zaten doktor biliyorsu. başarılarının devamını diliyorum. hastanız az olsun :)))

    Bu doktor hakkındaki tüm görüşlere (6) göz at

  • Ali Rıza Akyüz

    Kardiyoloji, Uzm.Dr.

    • çok memnunum

      doğru teşhis ve mükemmel tedavi için doktoruma teşekkür ediyorum

    • çok memnunum

      güzel bir hastane güzel bir insan iyi bir hekim daha ne olsun

  • Mustafa Tarık Ağaç

    Kardiyoloji, Uzm.Dr.

    • çok memnunum

      devletimize , milletimize ve özellikle kalp-damar hastalarına çok yararlı olacağı inancını taşıyorum.son derece nazik , kibar bir insan olduğu kadar çok bilgili ve becerili bir doktor.

    • çok memnunum

      Dr.Mustafa Taruk Beyden Cok Memnunuz Tedavi devam etmekte.

    Bu doktor hakkındaki tüm görüşlere (4) göz at

  • Ufuk Sayar

    Kalp Ve Damar Cerrahisi, Opr.Dr.

  • Ümit Menteşe

    Kalp Ve Damar Cerrahisi, Uzm.Dr.

    • çok memnunum

      ben zonguldaktan yazıyorum önce geç çok geç kalmış teşekkürlerimi arz ediyorum ve niçin teşekkür ettiğimide türkiye ile paylaşmak istiyorum bizim hastamız 30.03.2012 günü trabzon ahi evren hastanesinde yoğun bakıma alındı ve ogün için verilen yanıt fazla yaşamaz hastamız 32 yaşında doğumdan sonra kalbi yırtılmış hasar görmüş kalbin foksiyonlrı sıfıra düşmüş fakat önce yaradanın daha sonrada ümit menteşe hocamızn ve arkadaaşlarının yoğun çabasıyla hastamız 20 güne yakın yoğun yattıktan sonra yoğun bakımdan servise alındı şu andada gayet iyi şu anda gayet iyi bir durumda hayatına devam edyor.

    • hiç memnun değilim

      yaptığınız ameliyattan alacağımız sonucun %95 olacağını söylemenize rağmen hastalığım artarak devam etti. bir yıl sonra daha ağır ve zahmetli bir ameliyat daha oldum. beni görmenize rağmen üzüntünüzü bile ifade edemendiniz. söylenecek çok fazla söz yok.

  • Atilla Durkan

    Göğüs Cerrahisi, Opr.Dr.

    • çok memnunum

      size ne kadar teşekkür etsem azdır ömür boyu ailenizle mutlu ve huzurlu yaşamanız için her gün duacıyım inşallah çoçuklarınızda sizin gibi büyük adam olsunlar saygı ve sevgiler.

  • Mustafa Çetin

    Kardiyoloji, Uzm.Dr.

    • çok memnunum

      yeni başladım ama ilgilenmesi tanıları iyi

    • çok memnunum

      ben hastası sadullah bıyık sana allah sağlık sihat versın sen var ol hocam çok teşekkur edıyorum şahsına saaygılarımı sunarım hocam

  • İhsan Dursun

    Kardiyoloji, Uzm.Dr.

    • çok memnunum

      11.02.2014 TARİHİNDE ÖKSÜRÜK VE KALP ÇARPINTISI ŞİKAYETİYLE HASANEYE GİTMİŞTİM. AKCİĞERDE BİR SORUN ÇIKMAYINCA BİRDE KALBİNİZE BAKALIM DEDİLER. RASTGELE UZ. DR. İHSAN DURSUN BEY'E FİŞ ALARAK MUAYENE OLDUM. DİĞER YORUM YAPAN ARKADAŞLARIMIZIN YAZDIKLARI GİBİ O DOKTORLUK KARİYERİNE GELMEDEN ÖNCE MÜTEVAZİ FITRATI DİKKATİMİ ÇEKTİ. MAŞALLAH HERŞEYDEN ÖNCE HERŞEY OLUNABİLİR FAKAT İNSAN OLMAK EN ÖNEMLİSİ İŞİN EN BAŞI. ALLAH BU DOĞRULTUDA NİCE HİZMETLER VEREBİLMEYİ KENDİSİNE NASİP ETSİN. BEN İNANIYORUM BU DOĞRULTUDA GİDERSE ÇOK SEVİLEN VE SAYGI GÖREN BİR DOKTORUMUZ OLACAK İNŞ. (S.Y )

    • çok memnunum

      öncelıkle ihsan hocam cok değerlı bır ınsantır.hocamtan allah razı olsun bana hem anjıo yabtı hemte stemp yabtı şımtı eski sağlıpıma kavuşum cok cok sağolsun saykılarımla

    Bu doktor hakkındaki tüm görüşlere (4) göz at