Eniyihekim.com

Prof. Dr. Hakan Erdem

Hasta Değerlendirmeleri + Bu Doktora Yorum Yazın
İş bu sayfada yer alan yorumlar, ilgili doktorun doğrudan veya dolaylı emri, talebi ve/veya ricası olmaksızın, ilgili hasta tarafından bağımsız olarak yazılmaktadır. Bu web sitesinin temel amacı sağlık alanında kamuoyunun daha iyi bilgilenmesini sağlamaktır. Eniyihekim.com bir başvuru hizmeti değildir ve herhangi bir Sağlık Hizmeti Sağlayıcısını tavsiye etmemektedir veya desteklememektedir.
Doktor hakkında toplam 11 yorum bulunmaktadır.
  • filiz sungur tarafından:
    Hocaların hocası, romotolojinin prensi hocam...ihtisas alanınızda zaten teksiniz.bunun yanı sira hep gülen yüzünüz, her hastanızi aynı ilgi ve şefkatle karşılayıp dinlemeniz, bitmeyen sorularımız ve mızmızlıklarımızi hiç sıkilmadan çeken benim vefakar hocam. Kaç senedir sizin hastanızim hatırlamıyorum bile.bir gün bile tereddüt etmeden yanınıza geldim he seferınde uygulayacağınız tedaviden önce gülen yüzünüzle bana moral verip iyileştirdiniz. Siz benim ailemi gözü kapalı emanet ettigim nadir hocalardan birisiniz. Iyiki varsınız. Hastalıgım iyileşse bile umarım uzun yıllar bu hastanede çalısırsınızda bizde gülen yüzünuzden ve dostlugunuzdan mahrum kalmayız. Sevgiyle kalın hocam. ¦?¦?¦
  • Gönül Mete tarafından:
    10 yıldır sabahları bel ağrısı şikayeti ile doktor doktor dolaştım.Hiçbir doktor teşhis koyup tedavi veremedi. Ama Hakan Beyin uyguladığı tedavi ile artık rahat sabahlara uyanabiliyorum. Teşekkürler Hakan Bey...
  • Handan Akyürek tarafından:
    Tıp Dünyasının İşine hakim doktorlara ihtiyaç duyduğu , hastalığa değil hastaya hakim olunması gereken bu dönemde Prof Dr. Hakan Erdem beyle karşılaşıp derdimize derman olduğu için kendisine müteşekkiriz Saygılar ve Sevgiler hocam.
  • Gülcan tarafından:
    45 yaşındayım 10-15 yıldır şiddetli derecede bel, sırt, boyun ağrı ve sızılarım vardı çeşitli doktorları gittim kas gevşeticiler, iğnelerle geçiştirildi tam bir teşhis konulmadı. Ömrüm ağrı ve sızılarla geçti. 2 ay önce bir kaç gün süren şiddetli bir ataklarım oldu dayanılmaz sızı ve ağrılar SAYGIDER HOCAMIZ SAYIN PROF.DR. HAKAN ERDEM Beyle tanıştım ALLAH ondan razı olsun ona sıkıntı keder vermesin şu an hiç bu kadar kendimi iyi hissetmemiştim. Tedavi aşaması çok yeni tekrar kontrole gideceğim ama şimdiden rahatladığımın göstergesidir. Ben de şimdiden en az 5 şikayeti olan arkadaşıma tavsiye ettim ve edeceğim.
  • nalan pala tarafından:
    güler yüzlü ilgili güvenilir ve samimi. bütün tahlilleri yaptırıp muayene anında seni rahatlatacak tedavisini iletir. anlayışlıdır. sen hastalığını anlatmaya başladığında bıkmadan dinler deneyimlerini paylaşır
  • Ali İren tarafından:
    Romatolojik sorununuz mu var?.Çözüm,Sayın Hocamız Hakan Erdem'de.Tavsiyelerine harfiyen uymak kaydıyla.Sıkıntılarım minumuj seviyede.Çorabımı giyemiyorken,şimdi bütün Ankara'yı dolaşıyorum.Allah,hocamdan razı olsun.
  • neval gökalp tarafından:
    10 yıl boyunca romatizmam var, değişik dr lara gittim ama en doğru teşhis ve tedaviyi Hakan Hocam uyguladı. Allah razı olsun ondan.
  • sultan vural tarafından:
    konusunda ilklerin ilerisinde kendisini tebrik ederim
  • aynur karanfil tarafından:
    Kullanıcımız yorum girmemiştir.
  • tülay kişi tarafından:
    romatolog hakan erdem. bana uyguladığı tedavi ile yaşam kalitem değişti. hayatın anlamı var.şu an tetik dönemi yaşıyorum. ama hocam sayesinde en az hasarla atlatmaya çalışıyorum.hocamın uzun yıllardır hastasıyım daha bir gün suratının asıldığını görmedim.hep babacan yaklaşımıyla karşılaştım.
  • teoman durmaz tarafından:
    slmlar öncelikle sevgili hocam hakan erdeme sonsuz sagyılarımı sunurım sevgili arkadaşlar ben teoman durmaz ben 2004 yılında tuncelide askerdim ben askerligimin bitmesine 4 ay kala hastalandım beni 3 ay tuncelide ve elazıgda tedavi ettiler soguktan ellerin yakların şişmiş dediler agrı kesi bir hap kırem başka bişey yok dediler askerligimin bitmesine 1 ay kala daha çok rahatsızlandım ellerim ayaklarım tamamen şişti yürüyemez hale geldim beni ankara gataya gönderdiler gataya gittigim gün yatış yapıldı bana ilk bakan doktor bi asistandı sonra hakan hocam geldi sordu neyin var diye bende anlattım ellerim bileklerim ayak bileklerim şişme yapıyor diye hakan hocam tamam dedi tahlil istedi fazla degil 2 gün içinde bana dedigi sen romotoit artit olmuşun dedi bu ölene kadar gidecek bi hastalık dedi orda bi düşündüm ben böyle ölene kadar nasıl yaşarım dedim çok ozr geldi parmaklarım o kadar şiştiki iki elimle yani 10 parmagımla 1 bardak suyu içemez hale gelmiştim ayaklarımda daha beterdi akşamlaru tutukluk yapınca duvarlara tutunurdum hakan hocamdan allah binlerce kez razı olsun bana en küçük tedaviden başladı her 3 ay içinde faydası olmadıkca tedavi degiştirdi yaklaşık 1 yıl içinde hakan hocam derdimin dermanı igneyi buldu o ignenin ismini vermek istemiyorum 2 kutu hap bir tane igne ilk bir ay kullandım size nasıl anlatsam bilmiyorum gerçekten onları bir ay kullandım insan nasıl annesinden yeni dogmuş gibi olur bende öyle oldum hala 15 günde bir igne ve haftada 4tane hap içiyorum şimdi nasılsın diye soran olursa 10 tane parmaklarım bir bardak suyu içemeyen kişi şimdi nasılmı istediginiz demiri getirin istediginiz katar bükeyim ben türkiyede degil dünyada HAKAN ERDEM hocadan başka hoca tanımam bunu bilirim hakan hocaya giden ilk 1 ay içinde anlar zaten gerçekten sagda solda şifa aramayaın ben çok çektim hakan hoca gibi bir hoca bu dünyaya bir daha gelmez diyorum başka bişey demiyorum herkese allahım bol şifalar versin allaha emanet olun...
Doktor hakkında toplam 11 yorum bulunmaktadır.
Doğum Tarihi :
11 kişi Prof. Dr. Hakan Erdem için değerlendirme yapmış

Branştaki diğer uzmanlar

Bu Doktoru İnceleyenlerin
Araştırdığı Diğer Hekimler
Prof. Dr. YAŞAR KARAASLAN
Romatoloji,Ankara
Prof. Dr. AYHAN DİNÇ
Romatoloji,Ankara
Prof. Dr. SALİH PAY
Romatoloji,Ankara
Prof. Dr. ŞEBNEM ATAMAN
Romatoloji,Ankara
Uzm.Dr. TAYFUN AKALIN
Romatoloji,Ankara
Doc.Dr. KEMAL ÜRETEN
Romatoloji,Ankara
Prof. Dr. BERNA GÖKER
Romatoloji,Ankara
Doktorun Profilini Ziyaret
Eden Kişi Sayısı
24582
Doktoru Favori Listesine
Alan Kişi Sayısı
7
Doktor Erdem’ı Arkadaşına Öner
Yükleniyor...

En son görüntülediğiniz...
* : yıldız değerlendirme tamamen Eniyihekim.com kullanıcılarının subjektif memnuniyet seviyelerinin bir göstergesidir. Hekimin tıbbi açıdan başarısının veya yetkinliğinin bir göstergesi olamaz. Bu sayfayı okuyarak kabul ettiğiniz kullanıcı sözleşmesine ulaşmak için tıklayın.
Geçtiğimiz ay,
2 milyon
hastanın doktor tercihi
yapmasına destek olduk!
Bu kurum özel bir sağlık kurumudur ve devlet sigortası kapsamında değildir!
Bu formu kullanarak alacağınız randevu sonrasında tedavi memnuniyetiniz Eniyihekim.com tarafından takip edilecektir!